Продавець МотоЗалізо розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
327 відгуків
+380 (96) 146-22-69
"МотоЗалізо"
Кошик

Вкладиші колінвала корені Т-25, Т-16 (Д-21) ( Р1) Д21-1005100

700 ₴

  • В наявності
Вкладиші колінвала  корені Т-25, Т-16 (Д-21) ( Р1)  Д21-1005100
Вкладиші колінвала корені Т-25, Т-16 (Д-21) ( Р1) Д21-1005100В наявності
700 ₴
+380 (96) 146-22-69
Олександр
+380 (96) 146-22-69
Олександр
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Корені вкладки є радіальні та навантажуються силами тиску газів у циліндрах дизелю, а також силами інерції мас рухомих деталей кривошипно-шатунного механізму .Т-25, Т-16 (Д-21) Давання на поверхні тертя вкладок під час згоряння палива в циліндрах досягає 35.40 МПа й більше. Основні вимоги, що пред'являються до вкладок, є їх зносостійкість, антифрикційні, антизадирні й антикорозійні властивості, теплопровідність і здатність поглинати абразивні частинки, що містяться в мастильній олії. Корені вкладки мають також мати достатню жорсткість, що запобігає циклічному викривленню осі колінчастого вала під дію перерахованих навантажень. Радіальні підшипники складаються з двох вкладок, завтовшки приблизно 3 мм у шатуваних, і приблизно 4 мм у корінних, формуваних холодним штампуванням. Основою вкладок є сталева стрічка, на яку заливанням нанесений шар алюмінієвого сплаву, а в форсованих дизелів шар олив'яної бронзи. Третім шаром є сплав свинцю з оловом завтовшки 0,03...0,04 мм. Для правильного встановлення вкладок у паросточки їхніх послів слугують виштамповані в них вусики, що входять до спеціальних пази в пастелях. Під час затягування болтів кріплення кришки підшипника вкладки навантажуються в розтяжку пастелі з натягом, який запобігає їхньому провертанню під дією сил тертя біля шийки вала. Упоратні підшипники навантажуються силою натискних пружин зчеплення під час його вимкнення, а також осьовий складник сили в косозубому зачепленні шестерні приводу механізму газорозподілу та паливного насоса високого тиску, встановленої на колінчастому валі. Ці сили, як і подовження вала під час його нагрівання, називають його осьове переміщення, що призводить до порушення кутів оперення подавання палива в циліндри дизеля насосом високого тиску та фаз газорозподілу. Упорними підшипниками, що запобігають осьовому переміщенню вала, є чотири півкільця. Розміщення напівкілець перед хвостовиком дає змогу розвантажити вал від сили натискних пружин зчеплення. Провертання напівкілець запобігає штифтам, що проходять через свердління. Для рівномірного розподілу олії, що витікає з кореного підшипника, по поверхнях, що труться, щік вала та півкілець, на останніх робляться радіальні канавки. Ці поверхні напівкілець покриті шаром антифрикційного сплаву.
Характеристики
Основні
ВиробникJubana
Країна виробникЛатвія
СтанНовий
Тип запчастиниОригінал
Тип технікиСільськогосподарська техніка
Користувацькі характеристики
ЗастосуванняТ-16
Інформація для замовлення
  • Ціна: 700 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner