Продавець МотоЗалізо розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
327 відгуків
+380 (96) 146-22-69
"МотоЗалізо"
Кошик

Вкладки корінні СМД-18/19/20/22 Jubana Р 1

1 900 ₴

  • В наявності
Вкладки корінні СМД-18/19/20/22 Jubana Р 1
Вкладки корінні СМД-18/19/20/22 Jubana Р 1В наявності
1 900 ₴
+380 (96) 146-22-69
Олександр
+380 (96) 146-22-69
Олександр
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Вкладки СМД-18/19/20/22 Jubana Р1 Корені вкладки є радіальні та навантажуються силами тиску газів у циліндрах дизеля, а також силами інерції мас, що рухаються, кривошипно-шатуванного механізму. Давлення на поверхні тертя вкладок під час згоряння палива в циліндрах сягає 35.40 МПа й більше. Основні вимоги, що пред'являються до вкладок, є їх зносостійкість, антифрикційні, антизадирні й антикорозійні властивості, теплопровідність і здатність поглинати абразивні частинки, що містяться в мастильній олії. Корені вкладки мають також мати достатню жорсткість, що запобігає циклічному викривленню осі колінчастого вала під дію перерахованих навантажень. Радіальні підшипники складаються з двох вкладок, завтовшки приблизно 3 мм у шатуваних, і приблизно 4 мм у корінних, формуваних холодним штампуванням. Основою вкладок є сталева стрічка, на яку заливанням нанесений шар алюмінієвого сплаву, а в форсованих дизелів шар олив'яної бронзи. Третім шаром є сплав олива з оловом завтовшки 0,03...0,04 мм. Для правильного встановлення вкладок у паросточки їхніх послів слугують виштамповані в них вусики, що входять до спеціальних пази в пастелях. Під час затягування болтів кріплення кришки підшипника вкладки навантажуються в розтяжку пастелі з натягом, який запобігає їхньому провертанню під дією сил тертя біля шийки вала. Упораці підшипники навантажуються силою натискних пружин зчеплення під час його вимкнення, а також осьовий складник сили в косозубому зачепленні шестерні приводу механізму газорозподілу та паливного насоса високого тиску, встановленої на колінчастому валі. Ці сили, як і подовження валу під час його нагрівання, називають його осьове переміщення, що призводить до порушення кутів оперення подавання палива в циліндри дизеля насосом високого тиску та фаз газорозподілу. Упорними підшипниками, що запобігають осьовому переміщенню вала, є чотири півкільця. Розміщення напівкілець перед хвостовиком дає змогу розвантажити вал від сили натискних пружин зчеплення. Для рівномірного розподілу олії, що витікає з кореного підшипника, по поверхнях, що труться, щік вала та півкілець, на останніх робляться радіальні канавки. Ці поверхні напівкілець покриті шаром антифрикційного сплаву.
Характеристики
Основні
ВиробникJubana
Країна виробникЛатвія
ЗастосуванняСК-5
СтанНовий
Тип запчастиниОригінал
Тип технікиСільськогосподарська техніка
Інформація для замовлення
  • Ціна: 1 900 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner